Consumers' Responses to Facebook Advertising across PCs and Mobile Phones - l'unam - université nantes angers le mans Accéder directement au contenu
Article Dans Une Revue Journal of Advertising Research Année : 2019

Consumers' Responses to Facebook Advertising across PCs and Mobile Phones

Fichier principal
Vignette du fichier
Lancelot Miltgen et al JAR 2019_final.pdf (1.01 Mo) Télécharger le fichier
Origine : Fichiers produits par l'(les) auteur(s)

Dates et versions

hal-02566586 , version 1 (15-04-2021)

Identifiants

Citer

Caroline Lancelot Miltgen, Anne-Sophie Cases, Cristel Antonia Russell. Consumers' Responses to Facebook Advertising across PCs and Mobile Phones. Journal of Advertising Research, 2019, 59 (4), pp.414-432. ⟨10.2501/JAR-2019-029⟩. ⟨hal-02566586⟩
97 Consultations
1028 Téléchargements

Altmetric

Partager

Gmail Facebook X LinkedIn More